Woon je net in een nieuw huis, komt er een 20 meter hoge parkeergarage voor je deur: ‘Die koplampen schijnen mijn woonkamer in’

Hondenbelasting mogelijk afgeschaft in Loon op Zand: wat vindt u?

VVD en Pro3 willen volgend jaar de hondenbelasting afschaffen in Loon op Zand. Begin juli beslist de gemeenteraad over dit voorstel. Verslaggever Sylvia van de Ven die Loon op Zand op de voet volgt, is benieuwd naar uw mening. Een goed idee of niet?